lauantai 12. syyskuuta 2015

LÄKSIÄISET

Heippa!

Vähän viivästyi tää mun läksiäispostaus mutta parempi myöhään kun ei millonkaan. Oon nyt ollut reilun viikon täällä Saksassa ja paljon ois täältäkin jo kertomista mutta kerron nyt kuitenkin aluksi niistä läksiäistä. Tämäkin postaus on jo pitempään ollut luonnoksissa mutta jostain syystä mulla toimii tosi huonosti netti täällä ja varsinkin kuvien lataamisen kans on ollu ongelmia ja halusin kuitenkin että jotain kuvitustakin löytyis. (Kuten varmaan kuvistakin huomaa niin noiden kokojen kans oon ihan pulassa,en saa sovitettua niitä tähän ulkoasuun ja aargh.)



Pidin mun läksiäiset viimeisenä Suomi viikonloppuna mun lähimmille ystäville.Vietettiin alkuiltaa meillä kotona jonka jälkeen jatkettiin vielä baariin ja siellä menikin sitten aamuun asti. Suunnittelin tota kyseistä viikonloppua tosi pitkään ja mietin hartaasti tarjoiluja ja koristeluita. Tarjolle päätyi esimerkiksi kyseisiä herkkuja ; pätkismuffinsseja,suklaavaahtokarkki/mansikka-vartaita,rieskarullia,minihampurilaisia jne.. Kellekkään ei varmasti jäänyt epäselväksi minne päin maailmaa olen suuntaamassa sillä koristelut olivat Saksan lipun värejä ajatellen valmistettu. Oli tosi ihanaa kun tytöt huomas että olin oikeasti panostanut näihin ”juhliin”. Silloin tuli sellanen fiilis ettei kaikki työ ole mennyt hukkaan kun vieraat huomasivat pieniäkin yksityiskohtia!
<3/olin aivan hämilläni kun sain läksiäislahjoja ja vielä aivan ihania sellasia,tyypit ootte täyttä kultaa!/twister&mangoboolii ja skumppaa



How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard 
-Winnie the pooh


-Saija


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti